Openheid, wederzijds respect en vertrouwen
We streven naar openheid, wederzijds respect en vertrouwen, zowel in de relatie met klanten als binnen het HLB-team. Die kwaliteiten worden weerspiegeld in de HLB-waarden:
-
Deliver WOW! through service
HLB verzet zich tegen middelmatigheid, onverschilligheid en zelfgenoegzaamheid. Bij ons kunt u rekenen op een persoonlijke dienstverlening die optimale resultaten oplevert.
-
Be passionate, determined and goal driven
Bij HLB zijn we vastberaden en gepassioneerd door onze job. We werken oplossingsgericht en doen altijd net dat tikkeltje meer.
Binnen het HLB-netwerk worden voortdurend informatie, kennis en ‘best practices’ uitgewisseld. Zo blijven we groeien en leren.
Door een kritische ingesteldheid gaan we bij HLB altijd op zoek naar wat beter kan. De meest voor de hand liggende oplossing is niet altijd de meest efficiënte of effectieve.
-
Be creative and open-minded
Bij HLB denken we out-of-the-box. We gaan op zoek naar innovatieve oplossingen voor problemen, nieuw groeipotentieel, efficiëntere alternatieven …
-
Show empathy and respect in everything you do
HLB werkt al bijna een eeuw lang met bedrijven uit alle sectoren. Daardoor hebben we een groot inlevingsvermogen en voeling met de uitdagingen die u bezig houden.
-
Strengthen open and honest relationships through communication
U mag bij HLB altijd open en eerlijke communicatie verwachten. U communiceert met één vaste vertrouwenspersoon.
-
Strengthen positive team and family spirit
Het HLB-team is een hecht team. Onze specialisten werken regelmatig samen en vullen elkaar aan.
Ethisch handelen
Bij HLB houdt een ethische commissie toezicht op de naleving van onze gedragscode. Elke onaanvaardbare situatie, handeling of houding kunt u rechtstreeks aan hen melden via ethics@hlb.be.